معرفی سفیر
سامانه های پاسخگویی تلفنی و اینترنتی
بسمه تعالي

راه اندازی سامانه های پاسخگویی تلفنی و اینترنتی

در راستای تسهیل دریافت نقطه نظرات ، پیشنهادات و شکایات شهروندان ایرانی خارج از کشور ، اداره ارزیابی و نظارت وزارت امورخارجه مبادرت به راه اندازی سامانه های زیر نموده است :

1- سامانه پاسخگویی تلفنی : هموطنان ایرانی مقیم خارج از کشور می توانند پیشنهادات ، نظرات و شکایات خود را با شماره تلفن ثابت 61156115-009821 مطرح و در صورت تمایل ، با اعلام شماره تماس از روند رسیدگی به موضوع مورد نظر خود مطلع و نیز پاسخ لازم را دریافت نمایند.

2- سامانه اینترنتی نظرات مردمی : عزیزان هموطن مقیم خارج از کشــور می توانند با مراجــعه به نشــانی الکترونیــکی وزارت متبوع ( www.mfa.gov.ir ) با ورود به پیوند مربوطه و درج پست الکترونیکی، نظرات ، پیشنهادات و شکایات خود را پس از طی مراحلی ساده درج و از طریق پست الکترونیکی اعلام شده ، از روند رسیدگی به موارد مطروحه مطلع و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

نشانی مستقیم ورود به سامانه : Comment.mfa.gov.ir

 

 

وزارت امورخارجه | رواديد الكترونيك | تماس با ما | ساعات كار اداري | نقشه سایت | جستجو | گالری تصاویر