معرفی سفیر
اطلاعیه

 اطلاعیه شماره1

تخصیص پست الکترونیکی جهت پاسخ به سئوالات هموطنان مقیم خارج از کشور 

با عنایت به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ستاد انتخابات خارج از کشور جهت آشنایی هموطنان مقیم خارج از کشور با قوانین مرتبط با انتخابات و همچنین پاسخ به پرسشهای ایشان اقدام به تخصیص پست الکترونیک در سامانه کنسولی تارنمای الکترونیکی وزارت امور خارجه نموده است. هموطنان ارجمند در صورت داشتن سئوال مرتبط با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی وزارت امور خارجه در بخش سامانه کنسولی از طریق آدرس پست الکترونیکی ذیل نسبت به طرح پرسش و دریافت پاسخ خود اقدام نمایند.

 p.election1396@mfa.gov.ir

 

اطلاعیه شماره 2

ساعت شروع و خاتمه اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

به اطلاع هموطنان مقیم می رساند صندوق اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در هاوانا به آدرس: هاوانا- خیابان پنجم- نبش خیابان 30- شماره 3002 دایر می باشد. ساعت شروع  و خاتمه رای گیری 8 صبح الی 18 بعد از ظهر جمعه 29 اردیبهشت 1396 برابر با 19 می 2017  می باشد. هموطنان عزیز  هنگام مراجعه می بایست مدارک هویتی مورد نیاز جهت اخذ رای(شناسنامه یا کارت ملی و یا گذرنامه ایرانی) را باخود به همراه داشته باشند.

اطلاعیه شماره 3

نحوه ارایه تسهیلات غیر ارزی به داشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور

به اطلاع دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور می رساند با توجه به الکترونیکی شدن سیستم تسهیلات دانشجویی، انجام امور مربوط به استفاده از تسهیلات غیر ارزی برای دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور به صورت کتبی و حضوری امکان پذیر نبوده و کلیه امور می بایست از طریق سیستم تاک اقدام و پیگیری گردد. دانشجویان متقاضی ارایه تسهیلات غیر ارزی می توانند با ورود به پرتال الکترونیکی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و انتخاب گزینه تاک نسبت به انجام امور مد نظر اقدام نمایند.


وزارت امورخارجه | رواديد الكترونيك | تماس با ما | ساعات كار اداري | نقشه سایت | جستجو | گالری تصاویر